28 Şubat 2015 Cumartesi

istanbul ve fetih


29 Mayıs 2009 / sabah

Bir televizyon kanalını seyrediyorum. Konu gazete manşetleri. Zaman zaman ilginç konular oluyor. Dikkatim, bazı konularda yoğunlaşıyor. Bunlardan biri de, Türkiye Belediyeler Birliği Seçimleri. Türkiye Belediyeler Birliği seçimlerini 527 oyla İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş'ın kazandığı.

Kuşluk / İstanbul'un Fethi 

Gazete başlıklarını dikkatle takip ediyorum. Gazete başlıklarını okuyan, sonra da yorumlayan spiker, halk arasında sağ medya diye tabir edilen gazetelerin konuya hassasiyet gösterdiğini vurgulayarak gazetelerden bölümler okuyor. Nerede ise tamamı 1. Sayfadan duyurmuşlar İstanbul'un fethi'nin 556. Kurtuluş Yıl Dönümünü. 

Fatih diyot ki, ya ben İstanbul'u alırım ya da İstasnbul beni.

Sonrasında, Sol Medya diye tabir edilen gazetelerde böyle bir haber olmadığını söylüyor. İşin düşündürücü yönü, iç sayfalarda da yer vermemişler Fethe. 

En son okunan gazete Tercüman oluyor. "Sağ diye bilinen bu gazetede de böyle bir aramak beyhude", diyor sayın yorumcu. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder